lørdag 3. april 2010

hvorfor rosa elefanter????

selv om rosa elefanter ikke kan fly, så kan jeg blogge om akkurat det jeg vil....usammenhengende, på kanten, pjatt om nada niks, uten mål og mening og lilla maur som smiler til deg :))))
om jeg er mentalt ustabil.....kan være?? men jeg følte for et rom hvor jeg er meg og rosa elefanter ble viet litt ekstra oppmerksomhet...og kanskje jeg tilogmed kan smelle til med noe saklig også innimellom tastetrykkene?
Som et utgangspunkt.... jeg har aldri hatt noen spesiell interesse for elefanter, hverken om de er blå eller rosa, om de kan fly eller gjemme seg bak en mus, men et sted i bloggverden må jo ei dame med mye på hjertet starte....og jeg liker faktisk å gå rett på sak....jeg er ganske lat, den derre berømte grøten kan du ha for deg selv......det er så tungvint å gå rundt den, så hva med å hoppe rett oppi? kan nok bli litt hett rundt øra til tider, men en sjelden gang sikter jeg bra og treffer midt i smørøyet....:))))))

0 kommentarer:

Følgere

Bloggurat

Bloggurat